Hello World!


Planering inför Hello World demo

Nu har vi planerat vad som ska vara med i vår hello world demo. Vi jobbar separat i två grupper, ena gruppen jobbar med 3d modellering (Natalie och Rodrigo, a.k.a Team Hoomaemae), verktyg, och 3d rendering. medans den andra fokuserar på VR, gui, och networking (Tom och Alvaro, a.k.a Team Spaghetti Touch).

Målet inför Hello World-demot Team Hoomaemae ska skapa en kub som man sedan kan flytta på genom att anropa en funktion som tar en vektor. Team Spaghetti ska sätta upp en scen i VR och om det finns tid, börja jobba med UI:t.











Kommentarer

Populära inlägg